2011. augusztus 29., hétfő

Málnás - nektarinos- piszkés cobler

Ez volt az első coblerem, próbamunka mondhatni. Nem volt olyan szép, látványra, az íze viszont szuper volt. Elég rossz volt a tésztája, de a másik cobleremben már a feljavított receptet adtam meg.
A fő alkotóeleme az málna volt, ehhez vágtam még pár szem nektarint, és feláldoztam az utolsó marék piszkémet, amit én imádok az Uram meg utálja, úgyhogy örült is meg nem is. Egyrészt volt benne ez volt a hátránya, viszont kevés volt és az utolsó adagom úgyhogy hurrá!
Kis B-nek nagyon ízlett, lekörözte a krémes sütit amivel az apja és a bátyja tömte magát. Szóval talán végre valaki aki olyan gyümölcspárti mint én vagyok :) De komolyan a piszkét is csak úgy gyűrte befele nem számított, hogy kicsit savanyú.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése