2011. szeptember 28., szerda

Ostyaképes torta esküvőre

Ez volt az első esküvői tortám. Kis B keresztanyukájával Évivel készítettük, mert azt mondta segít nekem, ha már Ő kérte, hogy csináljam meg. A barátai esküvőjére készült.  Nagyon jó volt ketten dolgozni, csevegtünk, babáztunk és nagyon jól szórakoztunk. Egy epres pudingos torta volt, vajas - epres pudingos volt a krémje. Belülről sajnos nincs képem, mert Évi azt mondja ideje sem volt lefényképezni, mert mire oda pillantott már egy morzsa sem volt belőle :)
Szóval ,jól szórakoztunk, megosztottuk a munkát, és annak ellenére hogy nem sütött még Évi tök ügyes volt, nagyon bele jött. Mondtam is neki a következőt már sütheti egyedül :)

Az ostyaképről: A fondant bevonatra sokkal egyszerűbb feltenni a képet, hiszen nincs meg az a veszély, hogy belehúzom a krémet. A menet ugyanaz, lekenem a fondant tetejét hideg zselével, rásimítom az ostyaképet. Majd nagy mozdulatokkal lekenem a zselével úgy, hogy ne maszatoljam el az ételfestéket. A széleit itt is lefixálom valamivel. Egy csíkkal, golyókkal, vagy akár mint én virágokkal.



Csak a középső rózsát csináltam én, a másik kettőt Évi csinálta. Azt mondja teljesen olyan mint porcelán rózsát csinálni. Na azt meg én nem csináltam még soha :)


Ezzel a tortával véget ért az ostyaképes tortáim, sora. Bár még van egy Így neveld a sárkányod! -os ostyaképem, de azt szűkösebb időkre tartogatom, hátha lesz olyan időszakom amikor, semmi ötletem nem lesz :) Vagy a gyerkőcnek eszébe jut, hogy ilyet akar. Mert ez az egyik kedvence.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése