2011. szeptember 22., csütörtök

Rosé-s borhabos bonbon

Az Uram favoritja, naki ez ízlett a legjobban, az én kis triós közül. Nekem a legkevésbé, talán azért mert annyira nem szeretem a rosét. Ennek is szép színe lett, bár a képen ez nem látszik, volt egy enyhe rózsaszínes beütése a krémnek.
Ide szintén csak a tölteléket írom le, mert egyszerre készült a többivel, és a folyamat ugyanaz volt mint itt: 

 
Rosé-s borhabos bonbon

Töltelék:

1 dl tejszín
2-3 tk porcukor
1,5 - 2 dl rosé

A tejszínt felverem, majd folyamatos keverés mellett hozzáadom a rosé-t. Megkóstoltam és nekem kellett bele még egy kevés cukor, így azt is adtam hozzá. Vertem még egy kicsit, majd betettem a hűtőbe és csak akkor vettem elő mikor a bonbonba töltöttem. Nem olyan kemény hab így jól lehetett vele tölteni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése