2012. június 21., csütörtök

Málnás - rebarbarás fagylalt


Tegnap már ígértem ezt a receptet. Szintén, egy málna rebarbara kombináció, de ebbe a fagyiba, nem egészben raktam a málnát, hanem lepürésítettem. Még intenzívebb málna íze lett, de megmaradt a rebarbara, savanykássága. Nagyon finom lett. Bár a fiúk nem győzik hangsúlyozni bizony nem csak gyümölcs fagyi van a világon. Legközelebb nekik kedvezek valamivel.



 Málnás - rebarbarás fagylalt:

2 tojássárgája
2 dl tej
15 dkg cukor
2 dl tejszín
3 szál rebarbara
200 g málna

A tojás sárgákat, kikeverem a cukorral. Majd a tejjel, és sűrűre főzöm. Kihűtöm.
A rebarbarát, most nem sütöttem, meg mert ezt a fagyit egyszerre csináltam a málnás rebarbarás pitével és több rebarbarát cukroztam le, így nyersen került a fagyiba. Tehát a málnát és a cukrozott rebarbarát lepürésítettem. A tejszínt felverem és összekevertem a pürével. Majd hozzáforgattam a tojásos krémet. Dobozba tettem és utána a fagyasztóba. Óránként átkeverem és mikor jó az állaga, már lehet is enni.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet!:) A fiúk milyen szerencsések hogy minden nap van valami finomság!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Azért nincs minden nap finomság, de ha gyakran is készítek valamit akkor csak kis adagokban :)

      Törlés